Dopis mámě a tátovi ...tam nahoru

20. 11. 2018 18:15:07
Odchod blízké osoby je vždy ta nejtěžší chvíle v životě. V neděli 28.8.16 jsem se z toho potřeboval trochu vypsat a tak jsem tam nahoru poslal rodičům pár řádek. Miluju vás pořád vy moji starouškové krásní...

Ahoj mami a tati. Strašně mi oba chybíte, vzpomínám na vás, chtěl bych vám toho tolik strašně moc říct. A protože se k vám na hřbitov dostanu až zase někdy, aspoň vám to napíšu. To mi pomůže taky...

Už měsíc a týden jsem rozvedený. Ano, nemohl jsem jinak a s Janinou jsme to ukončili. Vím, že byste to oba pochopili, vždycky jste byli chápaví. Bylo to už neudržitelné, neosobní a žít spolu vedle sebe jen proto že jsme manželé jsme prostě už nedokázali. Tohle bylo nejlepší možné řešení pro nás pro oba.

Kluci mi dělají radost... Jakub je manažerem i když v zácviku, ale je. Marek bude mít v září svatbu! Škoda, že tam nemůžete být. Jsem na ně na oba moc pyšný. Moc! No a co já? Pořád běhám jako o život. Teď dokonce běhám ze jednou líbeznou kráskou, Eliška se jmenuje. Vlastně si tak běháme jeden za druhým. Povedlo se mi výrazně zhubnout a cítím se velmi dobře. Vděčím za to zejména sobě a své posedlosti k běhu, ale taky trochu Elišce, protože ona je neskutečný tahoun v tom běhání. Je to ještě větší blázen než jsem já, to byste museli vidět. Baví mě s ní být. Snídaně na Náplavce nemá chybu, pak závody v malé obci za Prahou - to taky nemělo chybu, normálně jsem po závodech skočil celý do Sázavy abych se ochladil a bylo to super! Ta holka je nezničitelná a já se vedle ní cítím jako Superman. Mám ji v každém záhybu svého těla. Nic není ale tak jednoduché jak to vypadá a tak i my dva řešíme nějaké ty problémy. Je vdaná...

Je jako uragán, sluší jí to v úplně ve všem, rozdává úsměvy na všechny strany, jeden by si pomyslel, že ta holka nemůže mít žádné problémy a ono jo. O tom se tady ale nechci rozepisovat, každý máme své a je na nás jak se k nim postavíme. Je mi inspirací, má vkus v oblékání, šíří úsměv na všechny strany, když někam vejde, vejde osobnost... taková skutečně je a je mi vedle ní krásně. Když jsem s ní, připadám si nesmrtelný, silný, jako člověk, který našel protějšek vedle kterého si dokáže představit, že uběhne ten nejdelší závod. Závod jménem Život! Je to tak. Prostě mě to s ní moc baví. Začal jsem psát deník. Nyní už píšu do téhle krásné vázané kožené knihy, kterou jsem si koupil aby to mělo noblesu, úroveň. Píšu vše rukou a obyčejnou tužkou, je to velmi zajímavé jak má člověk každý den jiný rukopis. Nálada nás ovlivňuje v každé činnosti. Pomáhá mi to zvládat občas ty mé složité pocity v hlavě co mám od té doby co jste mi oba odešli. Mám stavy, že se mi z minuty na minutu změní nálada o 360° a jsem úplně jinej... naštěstí tu mám tuhle mou knihu a zde se mohu plně vypsat. Bude zajímavé to jednou s odstupem času číst, zamýšlet se nad těmi řádky, slovy atd... Poslední dobou se to už ale zlepšilo, i když nedávno to bylo dost silné. Ale to je ta moje hlava. Naštěstí mám své Anděly, kteří jsou mi na blízku a pomáhají mi vše zvládat. Jedním z nich je právě Eliška. A díky tomuhle největšímu andělovi dneska dokážu třeba zacvičit sestavu v józe či acrojóze, uběhnout Jizerskou padesátku s úsměvem na rtech a spoustu dalších věcí. Na druhou stranu mi právě tento anděl pomotal natolik hlavu, že to musím občas řešit právě během. Ale to k tomu patří. Nejdůležitější je že nás to spolu baví, že nám je spolu krásně, že chceme jeden druhého potkávat, držet za ruku, být jen vedle něho atd. Prostě jsme dva blázni co si padli do náručí a plní si své životy láskou.

Jsem si jistý, že i když bude naše bytí jednou možná nenaplněné, tak jeden druhého obohatíme právě o to, co si poté poneseme po zbytek svého života. Něco, co bychom za jiných okolností nepoznali, nezažili. A proto jsem se do této části života pustil s takovou vervou, odhodláním. Doufám, že vám ji jednou představím a uvidíte sami jak nám to sluší.

S láskou Váš milující syn Vladimír.

Autor: Vladimír Rýdl | úterý 20.11.2018 18:15 | karma článku: 13.50 | přečteno: 391x

Další články blogera

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma článku: 12.76 | Přečteno: 176 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma článku: 14.34 | Přečteno: 282 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma článku: 25.86 | Přečteno: 1414 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma článku: 17.90 | Přečteno: 491 | Diskuse

Další články z rubriky Letní povídka

Danka Štoflová

Jak mi ďábel láskyplně olíznul ruku!

Vdala jsem se za Tammyho, čerokézského indiána, žijícího v New Yorku. Ukázal mi, že život je zvláštní a mnoho věcí nevidím. Jenže já jsem česká holka a vím toho dost. Každý v New Yorku má svého psychoterapeuta, je drahý a k ničemu

27.6.2022 v 13:00 | Karma článku: 46.36 | Přečteno: 10291 | Diskuse

Danka Štoflová

Kulový blesk - aneb Nedám ti svůj hrnec!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně, na úpatí Great Smoky Mountains. Indiáni jsou pověstní svojí mlčenlivostí. Tak přesně ta mi leze děsně na nervy.

23.6.2022 v 10:31 | Karma článku: 46.20 | Přečteno: 5589 | Diskuse

Lucie Hejnalová

Na kole kolem a okolo

Pravidelně jezdím na kole. To v mém případě znamená, že si pravidelně jednou za cca 15 let koupím kolo, doladím výbavu a namlouvám sama sobě, jak budu pořád jezdit a kolo se stane mou nedílnou součástí. Hahaha.

22.6.2022 v 17:15 | Karma článku: 15.09 | Přečteno: 368 | Diskuse

Danka Štoflová

Rozkošná sexy piha, přímo pod zadkem!

Vdala jsem se za Tammyho, přímého potomka čerokézských indiánů. Žijeme v Severní Karolíně poblíž indiánské rezervace, snad šťastně. Byla jsem a vždycky budu žárlivá. I když vím, že kolečka osudu zapadla přesně na ta správná místa.

16.6.2022 v 10:53 | Karma článku: 47.11 | Přečteno: 16279 | Diskuse

Danka Štoflová

O dívce jménem Faith

Vdala jsem se za indiána z kmene Čerokí, a žijeme v Severní Karolíně poblíž Národního parku Great Smoky Mountains.Indiáni věří, že osudy lidí a naší planety se odvíjí v cyklech.V cyklech zvláštních a neuvěřitelných, až srdce bolí.

14.6.2022 v 9:20 | Karma článku: 46.18 | Přečteno: 4925 | Diskuse
Počet článků 120 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 567

...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí

Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě nedávno dala definovat...