Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

... ale já nejsem stará ani těhotná ?!

Další povídka z pražské socky, která se mi stala v létě roku 2017 a dodnes na tu situaci rád vzpomínám ...

Jedu metrem v odpolední špičce do centra. Už z domova mám v uších svou oblíbenou muziku, která mi vykouzlí úsměv na tváři a občas mě i roztančí. Sednul jsem si hned za dveře na sedadlo pro jednoho a nohy jsem si dal do uličky. Sedím, pohupuji se v rytmu hudby. Souprava byla obsazená na všech sedadlech a pár lidí stálo tak nějak kde se dá. Na Andělu do soupravy vstoupila ženština o něco mladší než já, byla moc hezky oblečená, ale nebyl to vyloženě můj tip. Svým pohledem odborníka na ženskou krásu a spokojenost jsem usoudil, že má nejspíš dobrou náladu a v jednu chvilku jsme se potkali pohledem. To rozhodlo! Vyndal jsem špunty z uší, vstal jsem a nabídl ji, že ji pustím sednou. "Pojďte se posadit" povídám s úsměvem. Ona se taky usmála a řekla: "připadám vám stará nebo snad těhotná?" Oba nás to fakt evidentně bavilo a tak jsem hned zareagoval: "ne, nemyslím si že byste byla stará a o vašem případném těhotenství nic netuším, chci vás prostě jen pustit sednou". Bylo vidět, že jí to lichotí, ale přeci jen se nechtěla vzdát bez "boje". "Dobře, tak proč mě tedy chcete pustit sednout? Máte k tomu nějaký důvod o kterém nevím?" "Ano, mám. Jste pohledná krásná dáma, která má dobrou náladu jako já a protože jsem čestný muž a šlechtic chci vás pustit sednout. To přeci muži ženám běžně dělají ne?" rozpovídal jsem se a nevydržel jsem to bez upřímného, velkého úsměvu. Na to neznámá reagovala fakt krásným smíchem a s poděkováním se posadila. 

Ještě jsem měl tu odvahu ji popřát krásný den a už jsem musel na Můstku vystoupit. Kdybych mohl jet dál snad bych jí řekl ještě něco dalšího... ale musel jsem fakt vystoupit...

Bylo zajímavé vidět ženu, která dokáže komunikovat s mužem v takovém stylu, že je vlastně vítězkou ona. Přeji všem stojícím ženám aby aspoň občas potkali takového chtivého muže s dobrou náladou jako jsem byl já, který je pustí sednout. Anebo jen slušného chlápka, který nebude čumět do země jen aby si nemusel všimnout ženy, kterou by měl přeci pustit sednout! Pánové, pojďme se nad sebou zamyslet :-) 

Autor: Vladimír Rýdl | čtvrtek 13.12.2018 15:30 | karma článku: 28,03 | přečteno: 1407x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rozepře o důchodové reformě i ústavní žaloby. Mluví stínová vláda hnutí ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  10:43

Přímý přenos V atriu Poslanecké sněmovny probíhá tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluví...

Šéf sněmovny Johnson přišel na univerzitu podpořit Židy, dav na něj bučel

25. dubna 2024  10:41

Studenti newyorské Kolumbijské univerzity ve středu pokřikovali a bučeli na předsedu Sněmovny...

Opilé policisty, kteří napadli dívku před nočním barem, inspekce obvinila

25. dubna 2024  10:35

Generální inspekce bezpečnostních sborů (GIBS) obvinila policistu a policistku, kteří napadali v...

Party na veřejných záchodech. Vandalové si přinesli televize, okna zakryli dveřmi

25. dubna 2024  10:34

Veřejné toalety u náměstí 1. máje a Malé ulice v Mimoni se staly místem bujarého setkání. Účastníci...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik