Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zagorka ...

Víte jak je nebezpečné mít přezdívku? Strašně! Mám kamarádku a tý nikdo neřekne jinak než "Zagorka" no a dál? Dál to byla jednoho dne fakt sranda...

Ten kdo vymyslel tuhle přezdívku jsem byl já! Hrdě se k tomu hlásím, protože to na Vlastu, tak se pravým jménem jmenuje, prostě sedělo. Znáte tu otřepanou větu: "nedělej Zagorku" a vlastně nikdo ani nevíme jak to vzniklo... Tedy já už si tohle nějak nepamatuji a to jsem na světě docela dlouho. Neva, třeba mi někdo poradíte jak to vzniklo. 

Poznali jsme se v jedné obchodně-realizační firmě, kde byla jako externí zaměstnanec a od prvního dne jsem věděl, že s touhle holkou bude sranda. Byla usměvavá, veselá, občas krásně tajemná, co na srdci to na jazyku a tak dlouho netrvalo a začali jsme si pinkat takový ty věty, jednou já, podruhé ona... až z toho bylo vskutku zajímavé souznění.

No a jeden den nám to zase tak krásně šlo v tý práci, že ze mně vypadlo "hele Vlasti, nedělej Zagorku ty vole" no a od tý doby jsem jí začal říkat Zagorko. Protože jsme byli super banda na pracovišti, tak se toho chytil i zbytek mužského osazenstva. Holky držely jakože basu, ale když jsme o Zagorce mluvili bez ní, tak jí občas taky řekli Zagorka. Znělo to zábavně. 

Jednou, po nějaké době, když už jsme pracovali každý jinde, jsem se rozhodl, že Zagorku překvapím v její nové práci. Měl jsem cestu kolem, svého zákazníka jsem už vyřešil a tak jsem v čase oběda zajel k nim do podniku. No jo, ale telefon mi nebrala tak jak se k ní dostanu? No jak, normálně tam vejdeš a řekneš že jdeš za Zagorkou a bude to ne? Tak jo!

Vešel jsem do budovy, šlo to hladce, ženský akorát vycházely na oběd. Viděl jsem cedulku "finanční oddělení" tak jsem šel podle šipek do patra. Najednou vidím samé neoznačené dveře a tak se rozhodnu, že na jedny zaklepu. Výborně, mám štěstí, někdo mě zve dále. "Dobrý den, nevíte kde bych našel Zago..." V tu chvíli mi došlo, že jdu za Zagorkou, ale najednou jsem si nemohl vzpomenout na její skutečné příjmení!!! "Ty vole?! Jak se jmenuje?" rychle jsem šátral v paměti... žena za stolem na mně nechápavě koukala a když viděla, že se mi kouří z hlavy, "pomohla" mi dotazem "tak koho sháníte"? ... "To víš, takhle se mně ptej, to si hned vzpomenu !!! " šlo mi hlavou ...

Trvalo to snad věčnost, ale najednou to naskočilo... "Paní Vlasta Novotná, kde bych našel Vlastu prosím vás?"... normálně jsem se zpotil až na plotýnkách a začal jsem se tomu regulérně tlemit! Paní za stolem byla naštěstí taky veselá kopa a ihned reagovala. "Vy budete ten veselej telefonista co jí občas volá...viďte?"... "No to bych mohl být možná já" plácnul jsem do pléna a začal se řechtat ještě víc... Nakonec z toho byl prima.

Netrvalo dlouho a Zagorka se vrátila z oběda a já čekajíc u její kolegyně jsem jí mezi dveřmi pozdravil "čau Zagorko" ... Hned se začala smát, protože já i její kolegyně jsme leželi smíchem ...

Dodnes jí říkám Zagorko, ale už za ní do práce nejezdím... kdo si má pořád pamatovat ta příjmení že jo? !

Autor: Vladimír Rýdl | středa 22.5.2019 20:27 | karma článku: 17,21 | přečteno: 1096x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik