Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tři v jedné posteli ...

Když jsou tři v jedné posteli, nemusí to být hned vo hubu. Může a je to občas velká legrace, věřte mi ...

Není to tak dávno, co mi Zrzka sdělila, že by bylo dobře, aby s námi Cipísek spal v našich manželských postelích. 

"miláčku, ale my nemáme manželské postele" vypadlo ze mě a začal jsem se řechtat...

"ty vole, lásko, nezlob mě ještě ty, stačí, že musím řešit mladíka a jeho touhu spát na tvojí polovině ve tvé posteli. Teď se tam chceme dostat oba a já nevím jak to mám udělat, abych se o tvou polovinu nemusela dělat s Cipískem".

"Zrzko moje milá, uvědomuješ si, že ale nejsme manželé a proto je třeba si ujasnit pojmy. Tedy říkám, můžeme se zamyslet nad situací, že s námi mladík bude usínat, ale co bude dál, to je třeba rozebrat. Navrhuji červené"

"tak to nalej ať máme bystrou mysl" prohodila s úsměvem ta moje holka kudrnatá a já šel do kuchyně pro naši oblíbenou značku "Nevím co to je ale chutná to" od kolegy z brněnska.

Věc se má tak, že mladík poslední dobou dělá všechno proto aby byl jako já. Rozuměj, co mám na sobě to chce taky, co si namažu po koupeli na tělo, to chce taky, jak si učešu vlasy tak je musí mít i on, co říkám občas opakuje, takové to počáteční vyhraňování se a vytváření si vlastního názoru... 

Je úžasný, když si vezme stejnou mikinu, kterou mám i já a jdeme spolu po městě a on na počkání cizím klidně vypráví, že má stejnou mikinu jako jeho Vládi... To se vždycky můžeme potrhat smíchy. Ještě, kdyby začal jíst to co jím já..., ale to přijde časem.

No a tak se jednoho večera stalo, že mladík zase ulehl na mojí polovině s tím, že se tam chce ráno probudit a budeme se kulíškovat a vzbudí se jako první v pět a probudí mě abych nezaspal do práce... Takovej čipera to je!

Tak jo, ulehnul, pusa na dobrou noc a snad bude klid. To víš že jo...tři pohádky, dvě písničky, tři vyprávění co nového ve školce a je v limbu.

"Dneska to bylo nějaký dlouhý" povídám Zrzce, když se ke mě vrátila na gauč od mladíka. 

"no jo, měl spoustu plánů, jak ti to tam zaprdí a nepustí tě do postele, tak že budeš muset jít k němu do pokojíku. A strašně ho to rozesmálo, rošťáka jednoho"...

Cink, cink a lahev je v trapu. Chutná skvěle. Ještě že je ten pokojík volný, jinak by jeden neměl ani chvilku pro sebe a nemohl by přemýšlet jak to všechno udělat.  

Když uleháme každý na svou půlku a mladík je mezi námi, rozuměj mám ho na zádech a ležím na pravém boku s pravděpodobností rovnající se téměř sto procent, že když se pohnu sletím na zem, najednou se ozvalo prdnutí. Oba jsme se se Zrzkou začali smát, až to mladíka lehce probudilo. Zrzka povídá ... "kdo to byl?" . Má odpověď "já ne, já neprdím"... a najednou mladík v polospánku ... "to jsem byl já maminko" a začne se smát. Oba nás to odbouralo a polštáře nám byly malé. Mladík naštěstí hned usnul, takže jsme se i my poté co jsme to rozdejchali, mohli odebrat do spánkové říše.

Ráno byl naštěstí víkend a tak jsme se probudili hnedle kolem sedmé hodiny. Cipísek se začal vyptávat co se komu zdálo. Zrzka mu odpověděla, že se jí zdálo, jakoby tu někdo večer prděl do postele. Na to mladík vyletěl a začal se zvednutýma rukama jásat, že se jí to nezdálo, že to byl přeci ON kdo prděl a ještě se tomu smál!!! 

Bylo to tak krásné "přiznání" až nás to zase odbouralo. Z toho tedy plyne, že před sebou máme ještě nějakou dobu, kdy bude mladík usínat a prdět mezi námi a my se Zrzkou budeme muset hledat azyl v dětském pokojíčku nebo u televize na gauči? 

"miláčku, ten gauč je děsnej" .... 

 

Autor: Vladimír Rýdl | úterý 15.10.2019 19:18 | karma článku: 12,49 | přečteno: 454x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik