Čtvrteční podvečer s dvacítkou ...

17. 11. 2019 20:56:10
Každý čtvrtek si užívám v podvečer s jednou dvacítkou. Je nás na ni víc a baví nás to. Je to dřina, za kterou samozřejmě musím zaplatit, ale stojí to za to...

Vždy ve čtvrtek od půl sedmé to vypukne. Schází se nás někdy šest, jindy i čtrnáct nadrženců, kteří si necháme postavit jednotlivé pozice a pak se pod taktovkou zkušeného Viktora pouštíme do čtyřiceti vteřinových záseků opakujících se po dobu jedné hodiny.

Ve skupině jsem asi nejstarší, neptal jsem se ostatních na věk a není to ani důležité, prostě mi to tak přijde. O to větší radost mám, když se mi povede udělat jedno kolo v precizním provedení a ještě si u toho zahekám a spotím se.

No a ta dvacítka? Tak tedy vezmu ji do ruky, počkám na znamení a pak s ní mrsknu o stěnu. Lehce podřepnu, čekám až mi spadne do náručí a pád ztlumím společným pokleknutím do dřepu. Pak se opět postavím a vyhazuju ji do výše, silou o stěnu až se zatřepou všechny hrnečky v recepci. Tak je to správně říká Viktor. A já mu věřím, protože je to můj trenér.

Dvacítka se povaluje vedle osmnáctky, ale občas se tam najde i dvanáctka. To je ale pro holky, my chlapi máme rádi větší kousky. A tak se předháníme kdo dál a výš s tou naší černou, pevnou dvacítkou dohodí.

Minulý čtvrtek se mi stalo, že jsem přišel na řadu a už jsem byl tak vorvanej, že jsem musel hodit s dvanáctkou. Viktor to viděl a povídá mi: "Vladko, čo to vidím?" ... "trenére, já jsem vorvanej jak cikánský hračky, už nemůžu"... zazněla moje odpověď a sotva jsem funěl. Po čtvřiceti vteřinách jsem přešel na další stanoviště a byl rád za krátkou pauzu. "OK Vladko" pověděl trenér a viděl jsem, že se usmívá. Taky, že jo. Když jsem se opět dostal ke svojí "dvanáctce" koukal jsem kde je a nemohl ji najít. Trenér koukal na druhou stranu a smál se. Bylo mi hned jasné, že si opět musím "užít" se svou oblíbenou dvacítkou a tak se i stalo! Byl jsem pochválen, že jsem to nevzdal.

Tyhle dvacetikilový medicimbály jsou fakt peklo, ale je to s nima zase lepší než s pytlem písku, který se začíná sypat. To máš pak plnou hubu a triko a nevíš jak z toho pryč.

Tedy přátelé, pokud chcete zažít dvacetikilový zápřah, ale i jiné vypečené kousky našeho trenéra Viktora, rád se s vámi potkám ve fitku na Luka v Praze Stodůlkách, kde je každý čtvrtek od 18:30h vydařená zábava klidně ve společnosti dvacítek, ale i jednoho pedesítníka, kteří za to dokážou vzít a udělat si legraci sami ze sebe, nebo se navzájem hecnout a být si oporou při kruhovém tréninku.

Je třeba se hejbat, aby jeden nezakrněl a mohl si zavázat tkaničku u bot...

Hezký večer.

Autor: Vladimír Rýdl | neděle 17.11.2019 20:56 | karma článku: 12.04 | přečteno: 550x

Další články blogera

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma článku: 12.76 | Přečteno: 176 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma článku: 14.34 | Přečteno: 282 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma článku: 25.86 | Přečteno: 1414 | Diskuse

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma článku: 17.90 | Přečteno: 491 | Diskuse

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 326 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 120 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 567

...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...