Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

ale prd ...

Lidský organizmus je složitý a někdy nikdo neví proč se něco děje. Já mám ale zcela jasno v tom, proč se mi stalo to co se mi stalo... tehdá v roce 1985.

Psal se rok 1985, my byli plní síly, elánu a životních plánů co bude, až budeme mít tu "blbou" školu za sebou. Jezdil jsem na stavárnu do Kadaně vlakem. Bylo to cca 35 minut života ve třetím vagonu "našeho" vlaku, kde jsme vždy sedávali. 

Byl jsem ve třeťáku, hrál fotbal, na bicí, chodil ven blbnout, prostě docela normální život. Jídlo mám rád odjakživa, a protože mi to dobře spalovalo už tehdy, snědl jsem prakticky cokoliv. Už za mlada mi dělala potíže zelenina v jakékoliv podobě a vždy mě nadýmala. Tak tomu je i nyní. Mám ji ale fakt moc rád.

Večer před tím dnem jsme měli lečo s párkem, chleba a čaj. Byla rodinná pohoda. Druhý den ráno jsem se probudil s takovým divným tlakem v podbřišku. Prostě to ve mně vařilo. "To bude dobrý" říkal jsem si a vyrazil do školy. Druhou hodinu byli Betony, tak se jmenoval předmět, který nás učil profesor, jemuž jsme říkali "Pachol". Byl tak výraznej, že jsme o něm věděli, že se večer oholil a druhý den ráno na první hodinu už měl zase strniště, prostě černovlasý člověk. Byl pohodář.

Hodina začala, žádný zkoušení, jen nová látka. Točilo se to kolem výztuže a betonování atd. Já seděl v první lavici zcela vlevo od kantora a s Tomášem jsme občas dělali blbiny. Já mu položil hlavu na rameno, jako že jsem omdlel a on mi ji takovým trhnutím nahoru vyhodil a já zaplápolal jako že prázdná hlava dobře lítá… Prostě blbiny. No jo, ale ten den jsem udělal něco, co tu ještě nebylo! Hlava mi na jeho levé rameno padla během hodiny! "Ty vole Kodl co děláš?" šeptal prý Tomáš na mou adresu. 

"Výztuž může obsahovat až… ten chlapec vypadá jako by mu bylo nevolno… abych se vrátil k té výztuži… on snad omdlel, pomozte mu někdo prosím vás…“ znělo hodinou od pana profesora. Ty brďo, já normálně omdlel a hlava mi mimoděk padla na Tomášovo rameno. Ten myslel, že zase klasicky blbnu a tak mi hlavu vyhodil nahoru. Když se mu tam ale znovu vrátila, bylo jasné, že se něco děje. Dělo. Udělalo se mi zle, a protože jsem byl plnej plynů z výborného leča od maminy a nemohl, lépe řečeno, nechtěl jsem ve třídě prdět, nějak se mi to v břiše celý překroutilo a vypnulo mě to. To byla prča. Kluci za mnou mě hned popadli za křídla a odtáhli mě k oknu do chodby, abych se nadýchal čerstvého vzduchu. "Dejte pozor pánové, ať vám nevypadne z okna" halasil profesor na kluky, když mě táhli na chodbu. Tam jsem přišel opět k sobě, rozdejchal jsem to a do lavice se vrátil po svých. Profesor trval na tom, abych šel s doprovodem do nemocnice na vyšetření a tak jsem s Tomášem odešel. Nechal jsem si na pohotovosti změřit tlak, natočili mi EKG a s papírem, že je vše ok jsem byl odeslán domů.

Takže od té doby jsem Tomášovi na rameno už nepadal, protože bych zase musel do nemocnice na EKG a to mně fakt nebavilo.

Lečo miluju pořád a s těma zaraženýma prdama jsem se už naučil žít. Prdím, co to jde…

 

Autor: Vladimír Rýdl | středa 25.11.2020 17:16 | karma článku: 18,71 | přečteno: 656x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 264x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Vlak po nárazu do stromu vrátil na koleje jeřáb, zvedal 21tunový kolos

2. května 2024  18:56,  aktualizováno  3.5 15:56

Uzavírka trati u Plesné na Chebsku, kde ve čtvrtek vykolejil osobní vlak, skočila v pátek kolem...

Škody po požáru v Mionší jsou jen minimální, prales podle hasičů někdo zapálil

3. května 2024  11:46,  aktualizováno  15:54

Hasičští experti se vrátili do terénu, aby vyšetřovali příčinu požáru v pralese Mionší v Dolní...

Musíme to řešit rychle, říká Válek. TOP 09 má po konci Tuleji čtyři možnosti

3. května 2024  15:46

Hledá se nový ministr. Zn.: Rychle. Takový inzerát by si teď mohla dát vládní TOP 09 poté, co...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik