Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Máš na to koule? Mám, podruhé ...

Jsou tomu víc jak dva měsíce, co jsem tu veřejně přiznal, že jsem MUSEL odejít od Zrzky a Cipíska. Dnes bych to chtěl napsat správně. Utekl jsem jako zbabělec ...

Ano. Utekl jsem, protože jsem byl sobecký a myslel jsem jen na sebe. Na ty dva, které miluju a napořád je budu mít ve svém srdci, jsem se úplně vykašlal. Nechal jsem je napospas, ať si se vším poradí po svém. Co já, já jsem ten ublíženej, já musím zachránit svojí kůži…

Bylo to zbabělé, krátkozraké. Dnes vím, že to byla má největší chyba v životě. 

Ať to dopadne jakkoliv a já vím, že to dopadne dobře, bude to navždy "moje Zrzka a můj Cipísek".

Kdysi jsem onehdy vědomě pořídil nahrávku nás dvou, jak vedeme rozpravu o tom jak řešit aktivitu pro Cipíska, jak řešit to či ono bylo to záměrné. Chtěl jsem Zrzce dokázat, že mám pravdu. Omyl, ONA měla a má vždycky pravdu, to jsem tu přeci napsal, tak nechápu proč to nevím?! 

 Zrzka o nahrávání věděla. Byla sama sebou jako vždy a já byl pořád ten zarputilej, v opozici, zabejčenej blbec, který s ní pořád "bojoval" a prosazoval stále svůj názor, protože jsem byl přesvědčenej, že je lepší než ten její. Víš jaký to je procitnutí, když si ve výšce 2000 m.n.m. ve spacáku poslechneš do sluchátek tento záznam a zjistíš, že jsi byl totálně mimo! Že jsi byl za úplnýho vola? Je to fakt procitnutí jako hrom! Až přestaneš vnímat ten chlad kolem.

Nechápu to, stejně tak jako Zrzka nechápe proč jsem jí nedal šanci, proč jsem jí jen suše oznámil " končím, stěhuju se“…

Na odchodu jsem byl taky zaslepenej a vzal si "všechno moje" i když to nebyla pravda. Zrzka měla ty koule a nechala to být, protože věděla, že si to uvědomím a později jí aspoň část věcí vrátím, protože přeci musím poznat, že to není moje. Naopak, já nechal u Zrzky ve sklepě své nejdražší vybavení do Švýcarska a bez toho bych byl fakt nahranej. Jenže Zrzka není žádná blbka a věci mi dala, když jsem se zeptal, jestli náhodou neví kde by mohlo to vybavení být?…

Takže pánové a dámy. Vřele vám všem doporučuji, než uděláte stejnou hloupost jako já, zvažte všechna pro a proti. Nadejchněte se, vydejchněte, udělejte sto kroků a pak za svým partnerem jděte, chytněte ho za ruku a v klidu mu koukejte do očí a u toho mu řekněte tuhle větu, věty:

" miláčku, já jsem úplně zahnanej do kouta a nevím co si s tím počít. Nevím jak reagovat na tvoje určitě dobře míněná slova, věty, ale ve mně to vyvolává bouři emocí se kterými si nevím rady. Pomůžeš mi to vyřešit? Já udělám vše abychom se pochopili…“

Nenechte ze sebe udělat fotry a kravky od televize, co jsou bez nápadu, bez života… Nenechte se zmást tím falešným pocitem, že potřebujete svobodu. Je to jen váš útěk od problému, který stojí za to řešit. Mluvte se svým protějškem, protože odejít, dokonce poněkolikáté, je srabárna.

Dnes tohle všechno vím. Zrzka to ví taky, protože jsem jí to řekl. Přímo do očí. Dovolila mi to.

Čas ukáže zda-li mi odpustí, zda-li budu hoden být jí na blízku. A úplně nejvíc mě mrzí, že jsem ublížil Cipískovi. To je téměř nenapravitelné… i když i na to si teď troufám.

Možná mě budete mít za blázna, za snílka, ale věřte, že ti dva mi za to stojí!!! A já udělám cokoliv aby o mně smýšleli jako o tom Vládinovi, kterýho milovali a kterýho si možná ještě pustí do života…

Uvidíme…

 

Autor: Vladimír Rýdl | úterý 24.8.2021 20:37 | karma článku: 19,10 | přečteno: 929x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 178x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik