Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L54u72d33ě19k 67T75o35n89d31r

21. 11. 2018 16:09

Já prožil šamanské bubnování a cestu za osobním zvířetem jako přípravu na chůzi po žhavém uhlí. Nejprve mi ten monotóní dunivý buben děsně lezl na nervy. Říkal jsem si, že se to ani nedá vydržet.

A pak jsem se najednou propadl do "spánku". Buben už jsem vůbec neslyšel, ale viděl jsem cestu a černou, hrozivou díru ve skále. Prošel jsem tou jeskyní a byl jsem v jiném světě, plném klidu, s nádhernou přírodou. Tak jsem se tam vydal hledat své osobní zvíře. Potkal jsem dvě (takže nevím, které bylo to "správné"). První byly dvě vydry, které si hráli v potoce. Ptal jsem se jich, jestli jsou to ony. Ale nevěnovali mi pozornost a dál si hrály. Tak jsem šel dál, až jsem došel k řece a v ní proti proudu mohutnými skoky skákal delfín. Bežel jsem za ním. Jen si pamatuji, že přes řeku byl most, ale delfín bez námahy se vymštil z vody a most přeskočil...

...pak už jsem zase slyšel dunění šamanského bubnu a hlas bubeníka, který nás volal zpátky do našeho světa. A druhý den jsme chodili po žhavém uhlí. :-)

1 0
možnosti
Foto

To je skvělé co jste zažil, doufám, že se mi podaří taky něco podobného :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik