Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spapirovejma taskama problemy nemam. vzdy mam v nejake kapse nejakou lnenou. ale kdyz ta nestaci, koupim si papirovou. Jeste nikdy mne neporezala. Ale jednou jsem se riz o kurku chleba. To byl problem, protoze se to hodne blbe hojilo.

1 0
možnosti

Velkou papírovku jsem koupila jednou a jak píšete, dole se roztrhla než jsem jí donesla do auta. Myslela jsem, že by měla unést hmotnost odpovídající jejímu objemu (při průměrné hustotě nákupu, což bylo splněno). Na nákupy si už nosím tu velikou tašku z plastu vyztuženou silonovými vlákny, nebo co to je. Ta drží

1 0
možnosti

O velkou igelitku od Billy se nepořežete, ani se nerozpadne, dokonce jí můžete napustit plnou vody a uši se neutrhnout. Bohužel žijeme v době, kdy papírový pytlíky jsou trend. Nejlíp zabalit zboží do papíru, pak zboží vložit do malý papírový taštičky a papírovou taštičku do velké papírové tašky. Když to domů přinesu a přeskládám do lednice, mám hned plnej odpaďák papírů.

Ale žijeme ekologicky, protože zlý Češi, jinak si to podle článků z novin neumím vysvětlit, znečistili oceány mikroplasty. :-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik