Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Knihy a fotky se nevyhazují, knihy se nechávají nebo posílají dál...fotky by měly probudit dávno zasunuté vzpomínky...je přece moc dobře, že Vaše děti vědí,jak vypadala Vaše babička nebo i prababička....

1 0
možnosti
Foto

s vašim názorem nemohu než plně souhlasit. Budu se snažit dnes už své knihy předat svým synům..

0 0
možnosti

To je skvělé dědictví. Mě to připomnělo, když zemřela babička, tak táta vzkázal, abych si přijel na chatu po ní něco vybrat. Chtěl jsem jenom knihy. Tak mě poslal na půdu, tam byla starodávná dřevěná truhlice po dědovi a v ní poklady: Gulbranssen, Bjornson, Undsetová, Lagerlof a hlavně celá ZOO-encyklopedie "Malý Brehm":)

1 0
možnosti
Foto

Taková překvapení jsou krásná. Já to měl jako nejsilnější zážitek, poté co nám mamina odešla... a je to skvělé, že ty knihy mám a čtu je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik