Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chtěl jsem zareagovat poněkud ostřeji, ale nakonec (když už se blíží ty Vánoce) se omezím na parafrázi klasika: "Tento způsob humoru zdá se mi poněkud nešťastným."

0 1
možnosti
Foto

Milane zkuste mi sdělit vaše ostré reakce ať vím co vám na mém příběhu vadí... Rád bych věděl skutečně co vás na něm pohoršuje. Děkuji

0 0
možnosti

Jen tak pro pořádek - nebyla to nejspíš kreditní, ale debetní karta.:-)

0 1
možnosti

Přesně tak, když už si někdo dělá šašky z neznalosti druhého, neměl by demonstrovat svou. Na kreditku se sice taky dá vybrat z bankomatu, ale ty úroky.

Já si na svou kreditku dal raději limit pro bankomat = 0 Kč, abych se náhodou někdy nespletl.

0 1
možnosti

Koncem 90 let ještě bylo vlastnictví karty do bankomatu pro bohatší.

0 1
možnosti
Foto

Je to mi připomnělo moje první nabíjení kreditu mobilního telefonu. Čísla jsem několikrát hlásila velmi hlasitě a důrazně. Asi půl hodiny běhala po pokoji a hledala signál. Až do té doby než přišla dcera s klidem mi řekla. "Mamko to číslo, tam musíš vyťukat" No smály jsme se tomu do večera.

1 0
možnosti
Foto

Přesně jak píšete Dano, děláme občas věci nad kterými se později dokážeme zasmát a to je dobře. Těší mě že jsem snad vyloudil úsměv na tváři i vám... Pěkný den Vladimír

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik