Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠK

Zažil jsem něco podobného s lepším koncem. Na přechodu rušné křižovatky se světly jsem kolem 22. hodiny čekal na zelenou a proti mně čekaly dvě čtyřicátnice a zaujatě si povídaly. Padla nám zelená a rozešli jsme se proti sobě. Rozhlédl jsem se jak to dělám pokaždé i na světelné křižovatce a zleva se blížilo auto až podezřele rychle na to, aby zastavilo na červenou. Okamžitě jsem zařval STÁT. Ale fakt zaryčel. Ženské se lekly a doslova přimrzly na místě. Metr před nimi se na červenou prohnal automobil a v pohodě, bez náznaku brždění, zmizel ve tmě. Ještěže jsem se tehdy podíval doleva hned při vstupu na přechod a ne až někde v jeho půlce...

0 0
možnosti
ŠK

Samozřejmě doprava...

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik