Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

To jsou věci! Mám jenom černé a žmolky nikde. Změňte značku :-D

0 0
možnosti
IL

I28v76a72n63a 20L76a74n77c77e

10. 1. 2020 23:32

Nosím ponožky pouze světlých barev, nejčastěji bílé. Nedávno jsem vyhodila černé pantofle, musela jsem chodit v předklonu a sbírat žmolky z koberce. Také nevím čím to je, že se mi nějaká ponožka ztratí a nikdy se už nenajde. Doma si oblékám ponožky, které nejdou do páru. Je mi to líto vyhodit.

0 0
možnosti
EK

Taky chlupy od psa drží nejvíc na černých ponožkách, na značce a materiálu nezáleží.

0 0
možnosti
KM

Než se žmolky mám jiný problém. Fasoval jsem v zaměstnání ponožky a to výhradně černé, kterých mám snad až do konce života. A kdybych měl problém jenom se žmolky, tak bych to snad ani neřešil, protože mám horší problémy s těmi černými.

Jednotlivé páry fasovaných ponožek se časem, jak byly fasovány lišily v detailech. A ty po prvním vyprání prakticky zmizely, a tak manželka mi je odmítá skládat do párů a tato nudná práce zůstává na mně. A stává se mi, že sice mám obě černé, ale každou jinak dlouhou, nebo se liší tím, že jedna je těsná, že ji sotva obuji a druhá mi spadává přes botu jak je volná a tak podobně by se daly popsat ještě další problémy.

A to nemluvím o tom, že po pracném skládání párů po vyprání mi velice často záhadně jedna lichá zbývá. A druhou snad, jak to bylo v tom kresleném filmu sežrali Lichožrouti, kteří právě u nás doma asi skutečně existují.

3 0
možnosti
Foto

Tak to máte asi doma skutečně ty Lichožrouty :-)... nic se nebojte, já je mám taky. Děkuji za komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik