Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napadají mne dvě věci. Jednak asi máte smůlu na lidi. Na každém místě jsou lidé a drbani. Držte se lidí a vyhýbejte se drbanům.

Brno, to není adresa, to je diagnóza. Dá se to objet po dálnici....

1 0
možnosti

P86e94t39r 73L80o63r67e61n20c

25. 1. 2022 18:00

Jezdil jsem do Brna služebně v autech postupně se značkami A, PH, S, C - od drsné agrese na A až po klid při C od ostatních borců ve štatlu, přesně v tomto pořadí...

0 0
možnosti
Foto

Vite, ono je to asi jedno kde kdo jezdí a s jakou SPZetkou, je to pořád jen o lidech co v tom autě sedí... vadí mi, když se lidi k sobě chovají špatně, ale někdy prostě člověk musí upustit emoce

0 0
možnosti
Foto

I68v15a91n 40V33e81s22e65l52ý

25. 1. 2022 16:41

No prostě někteří lidé jsou divní - já jsem Pražák ale proč bych se tím někde oháněl tak jako jsem byl svědkem na výstavišti v Brně ze strany Brňáka. Bylo to v době kdy ještě písmeno na RZ ukazovalo na kraj bydliště majitele. Jela dvě auta a to s "B" mělo dát přednost zprava tomu s "A" - nic se nestalo ten Pražák zastavil když mu tam Brňák tvrdě najel aby se následně stal adresátem vulgárních projevů Brňáka s několika narážkami na Prahu. Proč vůbec?

1 0
možnosti

Treba to byl nejakej Novobrnak.

Ja zazil podobnou prihodu s Prazakem kterej se mermomoci cpal na uzouckej mustek v Zabehlicich, kde uz jsem byl ja. A protoze jsem mel espezetku prahy zapad zacal mi nadvat kratce do cypu, protoze on mel preci to A a neco.

0 0
možnosti
Foto

Pražáci sou Švédi ať sou kde sou:-)

0 0
možnosti

U nás na vísce se o bývalém starostovi praví, no na Pražáka to bylo celkem dobrý. Já jako rodilý pražák jen tento trend podporuji;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Sedíme si takhle s manželkou na dovolený v hospodě v jednom jihočeským penzionu a u vedlejšího stolu čtveřice důchodců z ňáký vesnice, tuším z Ústí, nadává na Pražáky. Pak se jeden rozhlídne kolem sebe a provokativně zahlásí: "Doufám, že tu není žádnej Pražák?!?"

Jen se tak pomaloučku zvednu a protáhnu: "Nó, já se tak jmenuju..."

Ten chlap najednou nevěděl, jak má s touhle informací naložit a já ho musel uklidňovat, že se s ním fakt nepotřebuju prát.;-D

12 0
možnosti
Foto

chtěl bych vidět jeho výraz ve tváři :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS