Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dopis mámě a tátovi ...tam nahoru

Odchod blízké osoby je vždy ta nejtěžší chvíle v životě. V neděli 28.8.16 jsem se z toho potřeboval trochu vypsat a tak jsem tam nahoru poslal rodičům pár řádek. Miluju vás pořád vy moji starouškové krásní... 

Ahoj mami a tati. Strašně mi oba chybíte, vzpomínám na vás, chtěl bych vám toho tolik strašně moc říct. A protože se k vám na hřbitov dostanu až zase někdy, aspoň vám to napíšu. To mi pomůže taky...

Už měsíc a týden jsem rozvedený. Ano, nemohl jsem jinak a s Janinou jsme to ukončili. Vím, že byste to oba pochopili, vždycky jste byli chápaví. Bylo to už neudržitelné, neosobní a žít spolu vedle sebe jen proto že jsme manželé jsme prostě už nedokázali. Tohle bylo nejlepší možné řešení pro nás pro oba.

Kluci mi dělají radost... Jakub je manažerem i když v zácviku, ale je. Marek bude mít v září svatbu! Škoda, že tam nemůžete být. Jsem na ně na oba moc pyšný. Moc! No a co já? Pořád běhám jako o život. Teď dokonce běhám ze jednou líbeznou kráskou, Eliška se jmenuje. Vlastně si tak běháme jeden za druhým. Povedlo se mi výrazně zhubnout a cítím se velmi dobře. Vděčím za to zejména sobě a své posedlosti k běhu, ale taky trochu Elišce, protože ona je neskutečný tahoun v tom běhání. Je to ještě větší blázen než jsem já, to byste museli vidět. Baví mě s ní být. Snídaně na Náplavce nemá chybu, pak závody v malé obci za Prahou - to taky nemělo chybu, normálně jsem po závodech skočil celý do Sázavy abych se ochladil a bylo to super! Ta holka je nezničitelná a já se vedle ní cítím jako Superman. Mám ji v každém záhybu svého těla. Nic není ale tak jednoduché jak to vypadá a tak i my dva řešíme nějaké ty problémy. Je vdaná... 

Je jako uragán, sluší jí to v úplně ve všem, rozdává úsměvy na všechny strany, jeden by si pomyslel, že ta holka nemůže mít žádné problémy a ono jo. O tom se tady ale nechci rozepisovat, každý máme své a je na nás jak se k nim postavíme. Je mi inspirací, má vkus v oblékání, šíří úsměv na všechny strany, když někam vejde, vejde osobnost... taková skutečně je a je mi vedle ní krásně. Když jsem s ní, připadám si nesmrtelný, silný, jako člověk, který našel protějšek vedle kterého si dokáže představit, že uběhne ten nejdelší závod. Závod jménem Život! Je to tak. Prostě mě to s ní moc baví. Začal jsem psát deník. Nyní už píšu do téhle krásné vázané kožené knihy, kterou jsem si koupil aby to mělo noblesu, úroveň. Píšu vše rukou a obyčejnou tužkou, je to velmi zajímavé jak má člověk každý den jiný rukopis. Nálada nás ovlivňuje v každé činnosti. Pomáhá mi to zvládat občas ty mé složité pocity v hlavě co mám od té doby co jste mi oba odešli. Mám stavy, že se mi z minuty na minutu změní nálada o 360° a jsem úplně jinej... naštěstí tu mám tuhle mou knihu a zde se mohu plně vypsat. Bude zajímavé to jednou s odstupem času číst, zamýšlet se nad těmi řádky, slovy atd... Poslední dobou se to už ale zlepšilo, i když nedávno to bylo dost silné. Ale to je ta moje hlava. Naštěstí mám své Anděly, kteří jsou mi na blízku a pomáhají mi vše zvládat. Jedním z nich je právě Eliška. A díky tomuhle největšímu andělovi dneska dokážu třeba zacvičit sestavu v józe či acrojóze, uběhnout Jizerskou padesátku s úsměvem na rtech a spoustu dalších věcí. Na druhou stranu mi právě tento anděl pomotal natolik hlavu, že to musím občas řešit právě během. Ale to k tomu patří. Nejdůležitější je že nás to spolu baví, že nám je spolu krásně, že chceme jeden druhého potkávat, držet za ruku, být jen vedle něho atd. Prostě jsme dva blázni co si padli do náručí a plní si své životy láskou.

Jsem si jistý, že i když bude naše bytí jednou možná nenaplněné, tak jeden druhého obohatíme právě o to, co si poté poneseme po zbytek svého života. Něco, co bychom za jiných okolností nepoznali, nezažili. A proto jsem se do této části života pustil s takovou vervou, odhodláním. Doufám, že vám ji jednou představím a uvidíte sami jak nám to sluší.

S láskou Váš milující syn Vladimír.

Autor: Vladimír Rýdl | úterý 20.11.2018 18:15 | karma článku: 13,50 | přečteno: 391x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 264x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Vedení TOP 09 bude rozhodovat o novém ministrovi, může to být Tuleja

30. dubna 2024  6:02

Vedení TOP 09 bude v úterý od rána rozhodovat o kandidátovi na post ministra pro vědu, výzkum a...

PŘEHLEDNĚ: Podívejte se, jaké změny v důchodech české občany čekají

30. dubna 2024

Exkluzivně Zvyšování důchodového věku nad 65 let podle prodlužování života, snižování výpočtu nových důchodů,...

„Pučista si ji nezaslouží.“ Bidenův tým vymýšlí, jak zrušit debatu s Trumpem

30. dubna 2024

Premium Koho by před časem napadlo, že když prezident USA připustí, že se snad i zúčastní debaty se...

Bude mít kdo jezdit pro pacienty? Chybí stovky záchranářů, mladé práce neláká

30. dubna 2024

Premium Posádky sanitek stárnou, průměrný věk zdravotnických záchranářů se pohybuje nad 50 lety....

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik