Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jak jsem nakazil celou tramvaj ...

Rád čtu. No a když jedu pražskou sockou na firmu tak je dost času na to přečíst si několik povídek od skvělého autora...

... M.M. Cabicar se jmenuje ten chlápek co za všechno může. Tedy on ne, ale jeho skvělé povídky ze života jeho úžasné rodiny, kde je hlavní postavou jeho dcera Viki. No a já si jednu z jeho knih koupil, protože jsem ho sledoval na FB a povídky se mi líbily.

Na Andělu jsem sednul do desítky, která mě dovezla pohodlně aniž bych u toho musel myslet až na Vinohrady. Tramvaj byla jen lehce zaplněná, bylo těsně před obědem. Sednul jsem si zhruba doprostřed k točně a začal jsem si číst. Povídka byla zábavná a čím dál tím víc se začínala rozjíždět a nabírat na vtipnosti. V jeden moment jsem se přistihnul, že se polohlasně směju na celé kolo. OK říkám si, nebuď vyzývavej a chovej se slušně... No to ale nesmíte mít v ruce M.M. Cabicara...

Najednou jsem se dostal do pasáže knihy, kdy jsem fakt regulérně vyjeknul a začal se smát jako tele na celou tramvaj. Pokorně jsem se rozhlédl po tramvaji jako že s omluvou, sorry to já ne to ta kniha a četl jsem s otevřenou hubou dál. Pak přišel druhý, třetí a já nevím kolikátý výtlem ... Fakt jsem se řechtal na celý kolo! Když jsem po chvilce utíral slzy smíchu, odvážil jsem se podívat na spolucestující. Ty brďo, oni se smějí taky, koukají na mně na toho blázna, co si troufá se tlemit nahlas a ještě u toho čte knihu a utírá si slzy...

Svět mi v tu chvíli přišel úplně krásnej, úplně v cajku, protože jsem nakazil celou tramvaj. A to jsem vlastně chtěl!

Lidi usmívejte se a buďte na sebe milí...

 

Autor: Vladimír Rýdl | čtvrtek 13.12.2018 0:45 | karma článku: 21,28 | přečteno: 744x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 264x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

GLOSA: Trestání bezdětků? Má-li něco logiku, vytáhněte na to kanon

3. května 2024

Premium Na živořící lidovce se sesypala hora kritiky za jejich návrh, aby bezdětní lidé odváděli vyšší...

Poslanci se rozhodli umožnit prodej některých lehčích drog dospělým

3. května 2024  10:38,  aktualizováno  13:54

Dospělí si v Česku budou moci koupit lehké drogy jako HHC, kratom nebo konopí s nízkým obsahem THC,...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Na Česko loni útočili ruští hackeři. Nechte toho, vyzval je Černínský palác

3. května 2024  13:42

Za loňskými útoky na českou internetovou infrastrukturu stáli ruští hackeři, uvedlo ministerstvo...

Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau
Ärztin/Arzt für Innere Medizin

Allgemein öffentliches Krankenhaus Spittal/Drau

nabízený plat: 172 000 - 273 000 Kč

  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik