Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Stále si s tím lámu hlavu ...

Kolem nás se toho děje víc než dost. Některé události nás zasáhnou, jiné nás minou. Co se ale stane s člověkem, když se začne nad danou událostí zamýšlet? Já měl dnes čas se nad jedním dnem zamyslet  v sauně ...

Byl jsem dnes v sauně a užil jsem si to jako vždy. Příjemné prostředí, oblíbené sauny, zejména ta jménem "s parním nárazem" kde je to fakt super. Potom ledový bazének a lehnout si do lehátka a zavřít na chvíli oko a vypnout mozek. No jo, ale co dělat, když vypnout nejde? No to potom babo raď! 

A tak jsem v leže se zavřenýma očima začal bloumat nad dnešními událostmi, které jsem stihnul zachytit na webu či slyšel při cestě domů na Českém rozhlase Radiožurnál. Je toho požehnaně a nejvíc mě vrtá hlavou co vede člověka k tomu aby se vydával za policajta a zastavoval auta ve své "civilní" Fábii. Co toho člověka vede k takovéto činnosti? Copak si fakt myslí, že je "nesmrtelný"? Že potká nějakýho hejla, který mu fakt jen tak na jeho kecy skočí a dá mu třeba pětistovku pokutu za "něco"? Co ho k tomu vede? To by mně zajímalo! Má snad málo peněz? Má chuť páchat dobro a "pomáhat a chránit" společně s poldama, který nemůžou být všude? Jsem fakt zvědavý až toho blbce chytí a vyslechnou co jim k tomu řekne. Co ho k takovému  jednání vedlo.

Druhá sauna byla finská. Tu mám jako druhou  nejoblíbenější. Opět uléhám, ale po chvíli se musím zvednout, protože vorvaň nedaleko mně chrápe tak, že by to vzbudilo i mrtvýho! Jdu za obsluhou a žádám jí taktně aby tomu pánovi dali na nos kolíček od prádla jinak se fakt prochrápe do spodního patra nákupáku. Slečna nejdřív koukala co to po ní chci, ale pak to pochopila a jala se strejdu jemně probudit se slovy, "pane, promiňte ale chrápete na celou odpočívárnu a to všechny ruší, přestaňte chrápat prosím"...Vorvaň vyskočil jako když do něj střelí a začal se omlouvat. Asi měl chudák těžkou šichtu.

Uléhám, zavírám víka, ale stále se nedostavuje onen pocit úlevy. Zase mi naskakuje další informace a sice, proč někdo v nemocnici ve svých 75ti letech vytáhne brokovnici a zastřelí tři pacoše? "Co to kurva s těma lidma je??? Proč se chovaj jak hovada a dělaj takovýhle věci"  povídám si pomalu polohlasně. Prostě tohle nejde pochopit! Stejné otázky, stejné nenalezení odpovědi, stejná marnotratnost nad zmařeným lidským životem. "Jdu radši znovu do horka, snad tam bude aspoň na co koukat" chlácholím svou hlavu a odebírám se opět do parního nárazu.

Je na co koukat! Přichází mladý pár, kdy ona uléhá na spodní příčku a on se usadí nad ní jako "dohližitel", který má přehled o všech šmírácích, kteří koukají na "jeho" krásnou prdelku. Jo, jo, byla fakt pěkná a on měl co hlídat. Ale dobře mu tak.

Po náloži třech větráků, které z nás vyšlehaly poslední šmírovací choutky odcházím schladit své tělo do ledového bazénku. Je nádherně ledový a užívám si to! Pak se sebemrskačsky dřu ledovou tříští a znovu se ponořím do ledové vody. Konečně uléhám a vypínám mozek. Usínám. Nevím ani po jaké době, ale přistihuji se, že jsem tím vorvaněm, kterej chrápe na celý kolo a ruší ostatní. Probudím se, zasměju se sám sobě, že jsem své chrápání uhlídal a nemusela do mně kopat slečna z obsluhy, a tiše s úsměvem na rtu odcházím do finální sprchy.

Myslím si, že není třeba lámat si hlavu všemi událostmi. Myslím si, že je třeba dát šanci hlavě se nad tím aspoň na chvíli zamyslet a vyhodnotit to. Jsem přesvědčen, že když se každý z nás bude chovat slušně a nebude zavdávat příčinu, nebude se snad dít nějaká nepříjemnost. Anebo se pletu a jsem přehnaný optimista... 

Vím já? 

Autor: Vladimír Rýdl | pondělí 11.3.2019 20:15 | karma článku: 12,14 | přečteno: 415x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 264x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vstupenky na MS v hokeji s iDNES Premium. Získejte ho jen za 49 Kč na 3 měsíce

3. května 2024,  aktualizováno  6.5 9:09

Před blížícím se mistrovstvím světa v hokeji přichází iDNES Premium s mimořádnou akční nabídkou....

Na Strakonické havaroval autobus s autem. Jsou zranění, řidič osobního vozu ujel

6. května 2024  8:50,  aktualizováno  9:03

V pondělí dopoledne omezuje provoz na Strakonické ulici v pražské Velké Chuchli havárie osobního...

Motorkáři adorující Putina míří k hrobům sovětských vojáků v Praze

6. května 2024

Motorkáři z Night Wolves MC Europe, odnože ruského motorkářského klubu Noční vlci, míří na pražské...

Policisté v Praze vytáhli z Vltavy utonulého muže, může to být pohřešovaný Brit

6. května 2024  8:30

Policisté v neděli vpodvečer vytáhli z Vltavy v centru Prahy tělo utonulého muže. Kriminalisté...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik