Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mariánsko-lázeňská jízda...

Víkend ve znamení závodů v rámci podniku Běhej lesy, tentokrát na trati Slavkovský les, byl předem určený ke známce "vydařený víkend". Co ale teprv pobyt v Mariánkých Lázních? No, to tedy byla jízda ...

Celý týden před závodem jsem se potýkal s nachlazením, rýmičkou, horečkou. Jenže, běžcovo odhodlání a absťák v jednom je prostě něco co dokáže pochopit jen a jen bláznivý běžec. No, a tak se stalo, že v sobotu ráno vstáváme oba, balíme věci na celou trasu 23 kilometrů a vyrážíme směr Kladská u Mariánských Lázní. 

"Miláčku, a ty jako poběžíš celou trasu? Nebo si dáš tu kratší, desítku?" ptala se mě v autě Zrzka. Ta holka je úžasná! Vím, že má o mě starost, ale taky zároveň vím, že ví, jaký je to pocit "týden neběhat" a tak jí s klidným svědomím odpovídám, že mám jasno a že poběžím po jejím boku celou trasu! Odměnou mi byl její krásný úsměv a pohlazení po tváři. "Tak jo, nepoběžíme moc rychle jo" shrnula to jednou větou. 

Počasí nám vyloženě přálo. Bylo nějakých 12° a nad celou Kladskou se honily mraky, ze kterých později krásně mrholilo. Trasa byla jako minulý rok báječná, organizace skvělá a tak se pouštíme do závodu. No jo, ale já na startu zjistil, že jsem si zapomněl dobít hodinky a ty mi  po pěti kilometrech vadnou. No nic, dám to i bez nich. Běželo se fakt skvěle!

Vše proběhlo jak mělo a do cíle jsme se dostali jeden vedle druhého za víc jak dvě hodiny, třicet minut . Spokojenost! 

Zajistil jsem ubytování v Mariánkách, v jednom slušném hotelu a tak jsme se oba těšili do sprchy, sauny a na večeři. Hlad byl ukrutný. Po koupeli jsme zjistili, že fakt umíráme hlady a tak jsme se rozhodli zajít na blint do jedný hospůdky, která je dle webu vyhlášená. Štěstí nám přálo a tak nám na stole po chvilce přistálo dvakrát plnotučný s pěnou, vývar s játrovými knedlíčky a pro dva jedno pečený koleno s chlebem a křenem...

Bylo nám nádherně. Ten pocit, když jdeš po jídle s plným panděrem večerním špacírem a kocháš se... to je k nezaplacení. Kolem půl desáté jsme se dostali zpět do hotelu. Tělo bylo příjemně rozlámaný jak sousedův plot a tak jsme si povídali o závodech a Mariánkách atd. Zrkzka mi najednou v půlce věty odpadla a já se začal kroutit jak nudle v bandě, protože jsem nemohl usnout. Kolem jedenácté jsem zabral. Ovšem jen na chvilku!

Zásadní nevýhoda našeho hotelu byla ta, že byl postavený v úzké ulici kolem dalších domů, hotelů. No a protože bylo vedro, tak měli všichni otevřený okna. No a protože někteří netrávili večer spánkem po náročném závodě jako my, tak měli čas na různý bejkárny a vesele sexovali. 

Ty brďo. Od jedenácti do dvou do rána jsem musel poslouchat fakt děsný sténání, výkřiky, vzdechy a bůchví co ještě od nějaký ženštiny, právě z otevřeného okna. 

No jo, ale ze kterého viď? Babo raď! Dobře, půl hodiny se to dá vydržet. Bylo najednou ticho, tak si říkám ok už je to za nima, snad mi padnou víka a usnu. Prdlajz!!! Ona se otočila na bok a začalo druhý kolo v ringu!!! To bylo ale ještě intenzivnější než to první! "Ty vole mě jebne" byl jsem už fakt zděšenej co s tím budu dělat...

Nejhorší na tom je, že jeden neví odkud se to hrne a vlastně nemá možnost tomu nějak pomoci aby byl klid, když je ten noční klid, navíc v lázeňským městě viď.

A tak jsem jen přihlouple vykouknul z okna, domívajíc se, že snad po hlase najdu to okno a zavolám do něj nějaké to povzbudivé "tak už buď"!!! abych mohl usnout. Já bláhový! Ono to mělo ještě dalších deset kol jako v profesionálním boxerským ringu ty vole! 

Dokonce i Zrzku to vzbudilo, ale ta se naštěstí jen převalila na druhou stranu a usnula spánkem unavených běžců. Mě to pořád nešlo. Tak jsem si zahrabal hlavu pod polštář, ale po minutě jsem zjistil, že bude asi lepší poslouchat sténání nejspíš najaté hekny, než se udusit pod polštářem. 

Kolem druhé hodiny se stal zázrak! Nejspíš došly baterky nebo co, ale byl klid! JO! Fakt byl klid. Několikrát jsem zadržel dech abych se fakt ujistil, že je klid a když fakt byl, usnul jsem.

Víte o čem se mi zdálo? NE! O sexu to fakt nebylo! Ale o tom až v jiné povídce, snad taky zábavné, jako byl tenhle lázeňský večerníček pro dospělé tady ve čtvrtém patře našeho hotelu.

Ráno mě dostala Zrzka svou první otázkou: "jak si se vyspal miláčku? Já výborně..." 

Halt příště poběžím ještě jedno kolo abych fakt nic neslyšel...

Autor: Vladimír Rýdl | pondělí 24.6.2019 22:45 | karma článku: 8,76 | přečteno: 270x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik