Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

... a pak že se v Praze krade

Jsme jen lidi a ti občas dokáží zajímavé věci. Já se mezi ně taky počítám a chtěl bych se podělit o můj včerejší počin.

Na to, že je konec září, je poměrně vedro. Nejinak tomu bylo i včera. V autě mám klimatizaci, ale nechtěl jsem ji použít a tak jsem stáhnul všechna okýnka a bylo dobře. 

Je zrovna období narozenin mých nejbližších a tak jsme s mladším synátorem zajeli na nějaké nákupy. Vše šlo poměrně hladce, i když vybrat kopačky - turfy na ty jeho pádlbordy je nelehký úkol. Nakonec adidas zabodoval a opět může začít fotbalová kariera nadějného odrostlého stopera FC Kotěhůlky. 

To, že jsme v podvečer potkávali samého lenochoda, který nás brzdil na silnici a místo toho aby jel aspoň povolených 50 km/h, ploužili se všichni jen 30kou nebo 40kou. Tak jsme to vyhodnotili, že si stáhneme okýnka, vyložíme loket ven a v klidu s písní na rtu se nějak dostaneme domů. 

Zapadající slunce, které svítí přímo do očí je fakt nepříjemné a tak jsem tímto směrem jel velice opatrně. Byl jsem zamyšlený nad nákupem, co jsme pořídili, promýšlel jsem, k čemu si vezmu nové triko, co jsem si taky "musel" koupit, protože bylo ve slevě a jestli si zítra vezmu kalhoty nebo šortky. 

Dojel jsem k bytu, na parkovišti vzácně vymeteno, nikde, nikdo a tak jsem pohodlně zaparkoval. Popadl jsem nákup, věci z posilovny a padám domů. 

Čekalo na mně vaření středečního obědu a tak jsem začal kuchtit. Jasmínová rýže je super. Prostě mi fakt chutná. A tak jsem ji včera uvařil. Udělal jsem toho dost a bylo i na večeři.

Uvařeno, poklizeno, připraveno na druhý den do práce, tak šup do pelechu a dobrou noc.

Nemohl jsem usnout a tak jsem zíral do knížky až do půlnoci, kdy mi padly víka, a já usnul spánkem spravedlivých.

Po standardním ranním kolečku jsem šel k autu, že pojedu do práce. Už když jsem vyšel z domu, všimnul jsem si, že spousta aut má orosená okna. Po několika krocích jsem si ale všimnul mých oken a zjistil jsem, že moje okno u řidiče je bez rosy. Má úplně jinou barvu než ostatní! První co mě napadlo, je podívat se pod auto, kolik střepů tam od rozbitého okna najdu. NIC, naštěstí nic. Planý poplach.

OK, tak co se stalo? Dívám se otevřeným okýnkem do auta a vše mi docvaklo!!! Večer, jak bylo vedro a já si při dojezdu domů otevřel jen přední okénka, tak jsem je zapomněl vytáhnout dálkovým ovládáním. Měl jsem plné ruce a tak jsem to neudělal.

To, že bylo po celovečerním větrání v autě vlhko a měl jsem rosu z vnitřní strany bylo to nejhorší, co se mohlo stát. Auto a veškeré vybavení zůstalo zaplaťpánbůh na místě a to byla klika.

Takže vidíte, v Praze se nekrade, jinak bych byl bez auta!!!

Tak hezký den všem a bacha na zapomínání…

Autor: Vladimír Rýdl | středa 23.9.2020 12:43 | karma článku: 12,57 | přečteno: 505x
  • Další články autora

Vladimír Rýdl

Kámoš, Ježíš a vichřice. Trvalo to týden ...

Když jste někde poprvé v životě, může to být docela silný zážitek. Možná úplně nejvíc zážitek na celý život. Něco takového se mi podařilo zažít na Madeiře ... ty nejsilnější vjemy byly tři.

28.1.2024 v 23:42 | Karma: 12,76 | Přečteno: 179x | Diskuse| Osobní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... homeless

Dostat se do životní situace, kdy skončíš na ulici, to není žádný med a může se to stát raz, dva. Nevím proč, ale poslední dobou ve mně sílí potřeba pomáhat. A tak se snažím...

25.1.2023 v 18:21 | Karma: 14,34 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Jak jsem kazil normy ...

Laskavý čtenář promine, ale opět si tu odložím vzpomínku na má studia a "povinnou" praxi, někde, kde nás toho měli hodně naučit ...

11.1.2023 v 22:38 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1414x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

Pražák na Šumavě ... B A F !!!

To si takhle běžím, přemítám o světě a najednou mi vypluje na mysl zcela jasná situace, která se mi stala před pár lety v Lídlu...

22.12.2022 v 19:08 | Karma: 18,12 | Přečteno: 491x | Diskuse| Ostatní

Vladimír Rýdl

O dvanácti měsíčkách a jedné Jitřence ...

Kdo by neměl rád pohádky? Když se v ní náhodou ale ocitnete, je to o to zajímavější. Mám zde opět jeden zážitek o který se s vámi chci podělit ...

12.12.2022 v 12:57 | Karma: 10,49 | Přečteno: 263x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik