Diskuse

Václav Havel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Myslíte tuhle náladu?

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pravda-a-laska-blba-nalada-havlova-slova-ktera-vstoupila-do-historie.A111218_143850_domaci_js

Pokud máte na mysli euforii po listopadu 1989, pak si uvědomte, že byste ji mohl zažít jen tehdy, pokud by předcházelo několiki desetiletí poroby. JInak by totiž případný zlom nemohl být katarzí. Ale pochybuji, že byste po totalitě bažil..... Nebo ano?

0 0
možnosti
Foto

Martino nevím jestli vám rozumím co chcete svým textem sdělit, ale zcela jistě to nebude nic špatného. Vám snad není líto, že jsme rozdělováni prezidentem a jeho výroky? Vám nevadí, že jsme teď tam kde jsme? Vy sama jste spokojena se stavem naší společnosti? Já ne a protože se mi "zastesklo" po té Havlově slušnosti napsal jsem tento článek. Můžete s ním nesouhlasit, můžete nesouhlasit se mnou, ale to je tak vše co s tím můžete dělat. A protože jsem člověk uznalý, dokážu se nad jiným názorem než mám já povznést, respektuji ho. Díky za váš názor.

1 0
možnosti
KB

K87a55r58e83l 42B98o48k

2. 5. 2019 22:58

Naprostý souhlas.Karma.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 12,76
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik