Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J72i15r27i 85B15o86r

11. 6. 2021 15:47

Plně s vámi souhlasím, jenom k té plné čáře mám připomínku. U nás se stalo z plné čáry dogma. Stal se z toho jeden z největších přestupků. Najel jsem prokazatelných 2 miliony km bez nehody. Třeba v Německu se používá plná čára velmi málo. Hlavně před a za křižovatkou. Stačí jednoduchá poučka, Vidím tak mohu předjíždět, nevidím tak čekám. Na úzkých silnicích čára není a nevadí to.

3 5
možnosti
VB

Ještě jsem neviděl, aby někde byla plná čára jen tak zbůhdarma.

10 0
možnosti

R^

Jezdím rád rychle, ale opatrně a bez nehod!

Budu se muset omezit. Nikoliv kvůli bezpečnosti, ale protože na pokuty nemám peníze. Bohužel, v dnešní době má příliš mnoho z nás rádo svobodu bez odpovědnosti! A stejně jako můžeme přijít o život, můžeme bez odpovědnosti přijít o svoji svobou!

:-)

1 0
možnosti
JL

Evoluce, blbější musí vymřít.

0 10
možnosti
ŠK

Autore, byť se s vaším názorem naprosto ztotožňuju, je to hlas volajícího v poušti. Denodenně se setkávám s agresivitou, v lepším případě s tupostí bezmozků na silnicích. A rozhodně nevidím žádné zlepšení situace. Snažím se jezdit defenzivně, ale při povolené nejvyšší rychlosti 90 jsem daleko nejpomalejší na silnici.

8 2
možnosti
Foto

vážený autore, když se o tom nebude mluvit, psát, točit podobné pořady jako natočil p. Klusák, tak se nic nikdy nezlepší. Proto jsem si dovolil přispět svým počinem...

2 0
možnosti
JK

J73a51n 62K47y39š73k33a

11. 6. 2021 11:31

V roce 2001 jsme jeli na veletrh do norského Osla. Jeli jsme čtyři, dva a dva ve dvou autech (vezli jsme fůru propagačního materiálu). Jel jsem vždy jako druhé auto v pořadí. Tehdy jsem se s tím setkal poprvé a nechápal jsem. Nebyla jediná zatáčka, aby si před ní kolega v prvním autě nenajel do protisměru. Když jsem se ho večer u piva ptal, proč to dělá, řekl mi, že je to tak lepší.

2 0
možnosti
Foto

zajímalo by mě Honzo v čem to pro něj bylo lepší? To vám už asi neobjasnil což?

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi, silnice jsou předpeklím. V tom včerejším dokumentu mně ale chyběla jedna věc - měli jsme možnost politovat viníky nehod, ale na můj vkus tam byl dán malý prostor obětem jejich viny. Lidem, kteří přišli o zdraví, o život svůj, nebo někoho blízkého. Může mi být desetkrát líto viníka nehody, který se svou vinou musí žít po celý zbytek života, ale je mi stokrát více líto obětí jejich chyby. Viděli jsme adresné tváře těch, co zavinili něčí smrt, ale neviděli jsme tváře a hlavně příběhy obětí. To mi na dokumentu pana Klusáka fakt chybělo...

8 0
možnosti
Foto

máte naprostou pravdu Vladimíre, ale třeba jim autor tu možnost dal a oni ji nevyužili? V každém případě je to nepředstavitelná situace, takto o někoho přijít. Ve svém bývalém profesním životě jsem takové situace zažil, vím jak silné okamžiky to jsou!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 120
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 568x
...Pražák, který pochopil, že On není středobodem světa. Že mnohem víc jsou jeho nejbližší, partnerka, děti. O tom a o životě vůbec se snažím psát. Jeden musí padnout na hubu aby pochopil... je jen na čtenáři aby se zamyslel nad tím co je skutečné a co jen fikce...

Seznam rubrik